XXV Congrés ACE: Habilitats Complementàries de l’Enòleg

El XXV Congrés de l’Associació Catalana d’Enòlegs va aplegar el divendres 28 de març del 2014, un centenar d’enòlegs i estudiants d’enologia de la URV (becats per l’empresa Laboratorios Randox) que es van reunir a l’Aula Magna d’aquesta Universitat. La temàtica del XXV Congrés va permetre repassar en profunditat les habilitats complementàries que desenvolupen els enòlegs.

La jornada tècnica del XXV Congrés arrencava amb la signatura d’un conveni amb la URV i la inauguració del la Jornada Tècnica per part del Vicerector, el Sr. Josep Manuel Ricard.

En aquests moments l’enòleg no pot crear només el vi sinó que ha de ser capaç de comunicar la història que s’amaga al seu darrere, contextualitzar-lo amb la resta de vins del món, conèixer les tècniques de publicitat, i les eines socials de comunicació. Per això, la jornada es va centrar en les habilitats complementàries dels enòlegs: l’enoturisme, el màrqueting, la publicitat i les xarxes socials.

La jornada va finalitzar amb un tast comentat i una taula rodona de vins de diferents tendències actuals on participaren el degà de la Facultat d’Enologia, Dr. Joan Miquel Canals, Dra. Montse Nadal, Sr. Joan Gómez Pallarès i Sr. Cèsar Cànovas.

>> Desgarregar el programa del Congrés

Material Tècnic del XXV Congrès de l’ACE: Habilitats complementàries de l’enòleg: Enoturisme, Màrqueting, Publicitat i Xarxes Socials

A continuació podeu trobar les presentacions del XXV Congrés de l’ACE dedicat a les Habilitats complementàries de l’enòleg: Enoturisme, Màrqueting, Publicitat i Xarxes Socials