Nova acció de la DO Catalunya per enfortir l’aposta per la cultura, de la mà del Grup Focus

Des d’aquest març, la DO Catalunya sortejarà mensualment un lot de vins entre els espectadors de les quatre sales del grup líder en el sector dels teatres.

La Denominació d’Origen Catalunya, amb més del 50% del vi català amb DO, enforteix la seva aposta per la cultura i l’art del país, a través del bonomi vi-teatre, i de la mà del Grup Focus, líder en el sector dels teatres amb les sales Romea, Goya, Condal i La Villarroel dins de Barcelona.

Des d’aquest mes de març, la DO Catalunya introduirà a la seva relació amb el Grup Focus una nova acció: el sorteig mensual d’un lot de vins entre els espectadors i espectadores de les quatre sales.

Per participar-hi, hauran d’omplir unes butlletes que rebran en demanar la seva copa de vi en els bars dels teatres. Només caldrà introduir aquestes butlletes en les bústies que trobaran als teatres.

La participació estarà oberta entre els dies 1 i 25 de cada mes, i l’últim dia del mateix s’anunciarà el guanyador o guanyadora.

Nova acció dins de la relació entre la DO Catalunya i el Grup Focus

Aquest sorteig mensual és una nova acció dins de la relació que la DO Catalunya i el Grup Focus mantenen des del setembre de 2021, quan els de la DO Catalunya van esdevenir els vins en exclusiva de les quatre sales del grup.

Des de llavors, la DO Catalunya apropa els seus vins als assistents a moltes estrenes de les obres, perquè gaudeixin d’una copa de vi català en els bars dels establiments.

A més, les ampolles de vi de la DO Catalunya continuaran travessant la quarta pantalla i fent el salt a alguns dels escenaris, amb la presència de branded content en algunes de les obres.

Aquesta primavera, el Grup Focus oferirà en les seves sales obres aclamades i esperades com Júnior, de Joel Joan; L’Adversari, de Julio Manrique; Quant temps em queda?, de Marta Buchaca; o Cost de vida, de Pau Carrió.