La gamma Natureo triomfa als World Alcohol-Free Awards 2025
El certamen internacional més important de begudes sense alcohol ha coronat la marca com a “Best drinks range” per haver obtingut medalla en totes les seves referències
Els rosats sense alcohol han estat especialment destacats, amb l’or per a Natureo Rosé, Sangre de Toro 0,0 Rosé i Viña Sol 0,0 Rosé
Vilafranca del Penedès, 11 de juny de 2025 – Natureo, la marca de vins desalcoholitzats de Torres, ha estat reconeguda com la millor gamma de begudes sense alcohol (“Best Drinks Range”) als World Alcohol-Free Awards 2025 (WAFA). Aquest prestigiós certamen, celebrat recentment al Regne Unit, ha seleccionat Natureo entre més de 600 productes de 31 països per haver aconseguit medalla en cadascuna de les seves sis referències, demostrant una qualitat homogènia i constant a tota la gamma, així com una producció rellevant.

Segons Chris Losh, director del concurs, “aquest és el trofeu més difícil d’aconseguir dels que atorguem, ja que es valora tant la fiabilitat com l’escala”. I afegeix: “la gamma Natureo, formada per sis productes, tots ells premiats amb medalla, representa una col·lecció realment completa i coherent de vins sense alcohol. Natureo ha demostrat un rendiment excel·lent i una consistència excepcional, situant-se al capdavant”.
Natureo disposa de sis referències: blanc muscat, blanc chardonnay, rosat, negre, escumós blanc i escumós rosat. El jurat ha atorgat la medalla d’or als dos rosats. Natureo Rosé 2024 ha captivat el jurat per la seva “fragància absolutament deliciosa amb agradables aromes de fruits vermells, meló i préssec, i una boca perfectament integrada, amb un pas fluid per la dolçor afruitada i un final fresc”, mentre que Natureo Sparkling Rosé 2024 ha destacat pels seus “aromes que recorden a un postre d’estiu i, en boca, les bombolles eleven la suavitat de les notes de melmelada de gerds”.
A més de Natureo, també han estat guardonats amb l’or els rosats desalcoholitzats de les marques Sangre de Toro i Viña Sol. Del Sangre de Toro 0,0 Rosé 2024, el jurat ha ressaltat “els seus sabors sucosos i accessibles de fruits vermells, poma vermella i síndria, i una boca seca i estructurada que ofereix un glop divertit i refrescant”. Per la seva banda, Viña Sol 0,0 Rosé 2024 ha destacat pels seus “sabors estiuencs de maduixa, gerds i meló, i en boca, la seva puresa afruitada i estructura àcida”, reflectint el caràcter mediterrani que és l’essència de la marca de vi blanc més internacional del celler.
El reconeixement a tots els vins sense alcohol de Torres consolida el lideratge del celler familiar en aquesta categoria. Els resultats de l’International Wines & Spirits Contest 2025 (IWSC) també ho confirmen, amb puntuacions superiors als 90 punts per a Natureo Sparkling Rosé (94 punts), Natureo Muscat 2024 (91 punts) i Natureo Chardonnay (91 punts).
Pioners a l’Estat en vi sense alcohol
El celler del Penedès va establir les bases per a l’elaboració de vins desalcoholitzats l’any 2004, a partir d’un projecte d’R+D. Després de diversos anys d’investigació, el 2008 es va presentar al mercat el primer vi desalcoholitzat d’Espanya, sota la marca Natureo. El perfeccionament de la tècnica de desalcoholització i l’experiència adquirida han permès a Torres ampliar la seva oferta de vins desalcoholitzats, elaborats amb una visió global que parteix de la vinya i respecta les característiques organolèptiques del vi original, sense afegir aromes externs.
Consulta els resultats dels World Free-Alcohol Awards 2025 aquí
Sobre Torres Icons
Torres Icons és la divisió de vins de la Família Torres orientada principalment al canal d’alimentació. Agrupa les marques que Miguel Torres Carbó va convertir en icones del celler a mitjans del segle XX, adaptades als nous temps, així com noves propostes perquè les gaudeixin consumidors d’arreu del món. Totes elles representen la cultura del vi espanyol, combinant el llegat vitivinícola de la família amb la innovació i el respecte pel medi ambient per satisfer les necessitats dels consumidors i respondre a les noves tendències globals en el consum de vi.
Més informació a premsa@torres.es