Comunicat de Corpinnat i Clàssic Penedès sobre les converses per crear una futura DO de vins escumosos

Clàssic Penedès i Corpinnat tanquen sense acord una primera fase de converses per crear una nova DO d'escumosos del Penedès

Els cellers elaboradors de Clàssic Penedès i CORPINNAT hem donat per tancada la primera fase de converses per a la creació d'una futura DO de vins escumosos del Penedès sense haver arribat a un acord definitiu. Ambdues parts valorem molt positivament aquest període de diàleg ja que s'han assolit acords en alguns temes, tot i que es mantenen discrepàncies en d'altres. Després de la darrera reunió celebrada l'11 de març passat, les dues parts ens hem emplaçat a continuar treballant internament des de cada col·lectiu els punts de desacord sense estar condicionats a un calendari immediat.

Tant l'objectiu com la voluntat d'impulsar una nova DO de vins escumosos del Penedès que tingui com a principals valors la defensa del territori i la qualitat del producte es manté intacta per ambdues parts. Aquests deu mesos de converses han servit per aproximar posicions i arribar a acords rellevants per a la futura DO, però després d'aquest període de contactes hem arribat a la conclusió que cal continuar madurant els punts de discrepància de manera interna.

Tant els elaboradors de Clàssic Penedès com els de CORPINNAT volem manifestar el nostre compromís a dialogar amb qualsevol col·lectiu pel bé del conjunt del sector i del territori.

Associació Catalana d’Enòlegs - Col·legi d’Enòlegs i Enòlogues de Catalunya
Centre Àgora · Polígon Domenys II · Plaça Àgora, 1  · 08720 Vilafranca del Penedès (Barcelona) · Tel. 93 891 2550 · Fax 93 891 2550
facebooktwitterlinkedinslideshareWine Moderation