Màrqueting de l’Enoturisme, premiat com Best Book for Wine Professionals 2017

El llibre Màrqueting de l'Enoturisme. 12 errors habituals, 12 propostes alternatives de l'autor Lluís Tolosa ha rebut el premi Best Book for Wine Professionals in Spain 2017 en els prestigiosos Gourmand World Awards, els premis més importants del món dedicats als llibres de vins i gastronomia, on cada any competeixen més de 7.000 llibres de més de 100 països.
Màrqueting del Enoturisme també ha estat seleccionat entre els millors llibres publicats a nivell internacional, així que competirà pel premi Best in the World a la final mundial que se celebrarà el proper 26 al maig a Yantai, la gran zona vitinícola de la Xina.
El llibre analitza el sector de l'enoturisme després de visitar personalment més de 300 cellers, sintetitzant els errors més habituals i les propostes alternatives en un llibre escrit en un to senzill, directe i pràctic.
Lluís Tolosa és sociòleg, escriptor i divulgador de la cultura del vi. Ha publicat vint llibres sobre vins i enoturisme, a més d'un centenar d'articles sobre el tema. És conferenciant habitual, ponent en jornades i congressos i ha impartit nombrosos cursos sobre enoturisme per a professionals.
Els seus llibres han estat reconeguts amb una dotzena de premis nacionals i internacionals, entre ells:
- Vins i Cellers de Rioja (Best European Wine Book in the World, Xina 2007)
- Vins extraordinaris (Best European Wine Book in the World, Xina 2014)
- Barcelona Wine (2n Best Wine Tourism Book in the World, Xina 2015)
- Guia d'Enoturisme del Penedès (Best Wine Tourism Book in Spain 2016)
El llibre Màrqueting de l'Enoturisme està disponible en llibreries (PVP 19,00) i en compra en línia a través del web www.tolosawinebooks.com .
Associació Catalana d’Enòlegs - Col·legi d’Enòlegs i Enòlogues de Catalunya
Centre Àgora · Polígon Domenys II · Plaça Àgora, 1  · 08720 Vilafranca del Penedès (Barcelona) · Telèfon 93 891 2550 · 
facebooktwitterslideshareWine Moderation